نهال گردو چندلر
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر دارای ویژگی های بسیار ناب و خاصی است که به جرات می توان از بهترین نهال گردو در جهان به آن اشاره کرد.این نهال گردو می تواند بازدهی بالایی داشته باشد و بار مرغوبی را به تولیدکنندگان بدهد.یکی از پرفروش ترین و محبوترین نهال گردو هاست.از هر گردو نیمی از آن تا حدود 50 درصد آن مغز است.

برای تعیین قیمت در فروش گردو کیفیت و مغز آن بسیار اهمیت دارد خشکباری فروش بالاتری دارد که خوش طعم تر و پرمغز تر باشد از طرفی رنگ روشن تری.نهال گردو چندلر به شما گردوهایی را می دهد که همه ی آنها دارای طعمی بی نظیر و کیفیت مرغوب است.

حالا اگر بخواهیم از لحاظ  مقاومت این گردو را مورد بررسی قرار دهیم گردو مقاوم و پایداری در برابر بیماری و سرما است.اما خب رسیدگی های لازم برای هر نهال گردو انجام شود.در هوای خیلی سرد زمستانی نهال گردو از بین می رود.هر نهال گردو می تواند به میزان خاصی بار بدهد اما باید رسیدگی های لازم و مناسب انجام بگیرد.

نهال گردو چندلر تا 1400 متر فاصله از سطح دریا به خوبی عمل می کند و عملکرد بالایی را از خود نشان می دهد.اگر می خواهید هوا به خوبی به شاخ و برگ ها برسد باید هرس کردن درخت گردو را فراموش نکنید.

آبیاری و کوددهی برای هر درخت گردو الزامی است و در صورت عدم آبیاری محصولات افت می کند.نهال گردو چندلر از سال های اولیه بار میدهد و از سال پنجم و ششم بار مفید خود را آغاز می کند.

بهتر است هر نهال گردو را با خاک مناسب بکارید خاکی که دور از هرگونه مانع و سنگ باشد.گردو دارای اهمیت فراوان و خوبی است که به سوخت و ساز بدن کمک می کند.در بهبود فشار خون و دیابت بسیار موثر است.برای جلوگیری از یبوست سعی کنید از گردو استفاده کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

نهال گردو چندلر

نهال گردو فرنور

نهال گردو در کرج

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , نهال گردو چندلر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: